- Játékosok és figurák: Négy játékos (kék, zöld, sárga, piros) játszik, mindegyiknek 4 figurája van. A figurák alaphelyzetben a pályán kívül állnak.
- Kockadobás: 6-ost dobva lehet belépni a start mezőre. 6-os dobás plusz dobást jelent.
- Lépések: A játékos választhat, melyik figurájával lép, ha több lehetősége van. Ha nem kíván lépni, kattintson olyan figurára, amelyik nem tud lépni, így a következő játékos jön. Csak előre lehet haladni.
- Kiejtés: Ha egy figura olyan mezőre lép, ahol másik játékos figurája áll, azt kiejti, és az alaphelyzetbe küldi. Saját start mezején álló figura nem ejthető ki.
- Házba érés: Pontos dobással lehet belépni a házba. A házba ért figurával már nem lehet többet lépni.
- Győzelem: Az nyer, aki először juttatja mind a négy figuráját a házába. A játék során a kockadobások határozzák meg a lépéseket, a játékosok döntenek a figuráik mozgatásáról.

Klasszikus amőba játék, amit mindenki ismer, egy csavarral. A játékmenet indításakor beállítható a pálya mérete, a nyereséghez szükséges egyvonalban lévő szimbólumok száma, a játékosok száma, a kezdő játékos, és az úgynevezett "folytonosság." A folytonosság annyit jelent, hogy a pálya jobb és bal, illetve felső és alsó szélei szomszédosak egymással, mintha a pálya a szélein egy folytonos síkot alkotna. Így sokkal több dolgot kell észben tartania mindkét félnek. Ezen kívül a játékmenetet el lehet menteni, majd akár újraindítás után is visszatölteni, és dicsőséglistával is rendelkezik. Az utóbb említett listát lehet rendezni név és pontszám szerint, valamint bármelyik játékos nevére rá lehet keresni, ha kíváncsiak vagyunk hányszor nyertek eddig.
